Ayat 2



Untuk memiliki sebenarnya Pakej DVD Mentor Grafik mudah sahaja dimana anda perlu klik butang tempahan dan terus lakukan tempahan.

untuk menempahnya anda perlu laburkan sebanyak...


Nilai ini sebenarnya amat-amat rendah jika anda ingin bandingkan dengan apa yang bakal anda terima nanti.

Anda boleh pergi ke mana-mana institut rekaan grafik dan tanyakan harga kursus mereka dan anda pasti terkejut dimana kursus asas pun kosnya boleh membuatkan mata terbeliak terkeluar



Sebagai tanda terima kasih serta penghargaan saya kepada anda kerana bertindak pantas memiliki Pakej DVD Mentor Grafik ini maka saya secara peribadinya ingin berikan anda BONUS ISTIMEWA

Ya! Ini bonus tambahan...

Anda akan dimasukkan dalam satu group rahsia yang membolehkan anda bertanya sebarang masalah dan membantu anda dalam photoshop, memang PRO selepas ini anda!



DVD SeniGrafik ini akan dilancarkan tak lama lagi oleh Syathibi Mohamad . Antara yang terkandung dalam DVD tersebut adalah cara membuat business card dan template-template business card yang power untuk anda milikinya nanti!

Nah... memang... memang... BERBALOI! Jadi cepat tempah sekarang.


FAST ACTION FAST RESULT! Saya percaya anda selalu mendengar kata-kata tersebut ini. Bertindaklah segera agar anda tidak ketinggalan.

Saya yakin 100% Pakej DVD Mentor Grafik ini tidak akan mengecewakan anda.

Untuk pengetahuan anda, saya hanya membuka tawaran ini sehingga 500 orang sahaja yang berminat. Selepas itu saya mungkin akan menaikkan harga atau tutup terus tawaran ini.

Jadi ambilah peluang ini jika anda mahu menjadi seorang pereka grafik yang bakal mendapat tempahan tanpa henti.

Klik sekarang pada butang tempahan ini :





Yang Benar,


En. Zakaria Ghazali
Admin MentorGrafik


PS : Ramai yang nak belajar rekaan grafik namun faktor kos melenyapkan hasrat untuk mempelajarinya.

PSS  : Pakej DVD MentorGrafik boleh bantu anda memiliki rekaan grafik yang 'PRO' dengan kos yang amat rendah dan boleh pelajarinya hanya dari rumah sahaja. Tempah sekarang.

PSSS : Anda perlu tempah sekarang kerana nilainya akan dinaikkan bila cukup kuotanya. Jadi cepat tempah sekarang!